Nachtvergunning Kandelaar per 01-01-2019

Donderdag, 11 oktober 2018

Met ingang van 1 januari 2019 zal er voor de Kandelaarplas een aparte nachtvisvergunning nodig zijn om daar ’s nachts te mogen vissen. Er worden in eerste instantie 25 van deze vergunningen uitgeven à €50,- per vergunning. Zonder deze vergunning mag er tussen 1 uur na zonsondergang en 1 uur voor zonsopgang niet gevist worden op de Kandelaarplas. Deze vergunning zal alleen verkrijgbaar zijn bij Hengelsportvereniging Schiedam & Omstreken. Voor deze nachtvisvergunning kan men zich vanaf 1 november 12:00 uur inschrijven. De eerste 25 mensen die zich hiervoor inschrijven krijgen de nachtvisvergunning. Alle inschrijvingen die voor 1 november om 12:00 uur binnenkomen worden automatisch onderaan de inschrijflijst geplaatst. Om deze vergunning aan te vragen dien je een e-mail naar penningmeester@hengelsport-schiedam.nl te sturen met daarin je gegevens en tevens, als je geen vergunning hebt van Hsv Schiedam & Omstreken, een kopie van je VISpas zodat wel duidelijk is dat je een VISpas hebt en in de Kandelaarplas mag vissen. Met vriendelijke groet, Het bestuur van Hsv Schiedam & Omstreken